  • 11. Data: 2010-04-27 21:19:23
    Temat: Re: Podłoga z desek sosnowych - szpary
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Panslavista <p...@i...pl> napisał(a):

    > "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote in message

    > W zasadzie wystarczy wkleić wąskie listewki sosnowe w większe
    szczeliny,
    > a mniejsze wypełnić pyłem drzewnym sosnowym (jest w sprzedaży) stosowanym
    do
    > szpachlowania powierzchni z ubytkami.

    No i wreszcie ktoś zaczyna mówić cieplej - do rzeczy; Skoro masz jeszcze
    nie cyklinowana podlogę, to niech fachowiec wklei w szpary wysuszone (tym
    razem) długie listwy sosnowe -mocno i ciasno!! i dopiero po tym cyklinuje
    podlogę. Tak zrobiłem u siebie i szpary zatarły granice miedzy deskami.Aby
    deski mozna było po jakims czasie dobić, nie powinny byc wczesniej dobijane
    gwożdzie w felcach. Niestety F a c h o w c y tak u mnie zrobili i
    pózniejsze dobijanie pozrywałoby owe felce desek.Wiec zostały listwy.
    pozdrawia~M