  • 11. Data: 2014-07-03 23:32:28
    Temat: Re: Pompa cyrkulacyjna
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Pomarańczowa obudowa, z tyły coś jakby wielka nakrętka? Jeżeli tak to
    > mam taką samą - to się powinno samo odpowietrzyć po odkręceniu kranu.
    > Pobiegaj po miejscach odbioru CWU i odkręcaj kurki aż przestanie
    > powietrze lecieć z kranów.

    Bordowa, z tyłu plastikiem zalana (kabel z wtyczką do niej jest).
    Jeżeli tak, to tylko na pięterku może być powietrze, reszta podobne
    poziomy trzyma.

    Sprawdzę jeszcze zanim ją wywalę, THX.

    Irek.N.

  • 12. Data: 2014-07-06 00:15:10
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Stan na dzisiaj.
    Pompa się odpowietrzyła, jak mi podpowiadaliście - kranami.
    Praktycznie nie da się stwierdzić słuchowo czy pracuje.
    Obiegu nie ma, woda nie leci od razu ciepła.
    Kolejna reklamacja tym razem u hydraulika...

    Strasznie pod górkę mam z tym wykończeniem.

    Irek.N.

  • 13. Data: 2014-07-06 21:44:39
    Od: Gregorius <n...@a...pl>

    W dniu 2014-07-06 00:15, Irek.N. pisze:
> [...]
    > Praktycznie nie da się stwierdzić słuchowo czy pracuje.
    > Obiegu nie ma, woda nie leci od razu ciepła.
    > Kolejna reklamacja tym razem u hydraulika...

    Zdefiniuj co uważasz za natychmiast - obieg będzie miał swoją odnogę
    gdzieś w okolicach przyłączy do baterii więc to co masz w wężykach i
    kranie nie będzie krążyło i wystygnie z czasem. W większości przypadków
    będziesz miał tez odcinek rurki pomiędzy odnogą obiegu a kranikiem
    (nieduży pewnie 10-20 cm) - tam też jest wychłodzona woda. U mnie ciepła
    woda pojawia się do przy normalnym ustawieni baterii w środkowym
    położeniu po około 1-2s w zależności jak mocno odkręcę kran.

    --
    Gregorius

  • 14. Data: 2014-07-06 22:18:12
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > woda pojawia się do przy normalnym ustawieni baterii w środkowym
    > położeniu po około 1-2s w zależności jak mocno odkręcę kran.

    U mnie pojawia się (w zależności od odległości od zbiornika CWU) w
    okolicach 10-30s. Oglądałem jak instalacja była robiona i obieg kończy
    się tak jak piszesz - praktycznie na przyłączu bateryjnym, więc oczekuję
    ciepłą wodę po około szklance odlanej - czyli powiedzmy 2-3s.

    Miłego.
    Irek.N.