  • 1. Data: 2014-07-02 08:06:52
    Temat: posadzka na tarasie - jak zrobic dobrze ?
    Od: r...@g...com

    witam

    Chcialbym wylac posadzke na tarasie ktory jest zadaszony ale poniewaz to strona
    poludniowa to czasem deszcz zacina i jest mokro. Okno z salonu na taras mam z niskim
    progiem takie jak na tych zdjeciach:
    http://www.ekodom.mojabudowa.pl/?id=95487

    rozumiem ze pod progiem z zewnatrz trzeba zostawic miejsce na plytke i klej ? ale
    pytanie tez jakie warstwy ukladać na wylewke na tarasie:

    dysperit+ papa + styropian (2cm czy 4cm ?) + folia i na to posadzka? czy posadzke
    dodatkowo zazbroic siatka z oczkami 10x10cm czy dodac wlokno do posadzki i bedzie ok?

    w tej chwili jest spora roznica poziomow miedzy wylewka a progiem okna - okolo 12-13
    cm, troche tej posadzki bedzie, nikt po tym ciezarowka nie bedzie jezdzil najwyzej
    postawi sie tam lawke i stolik zeby wyjść na trawke

    byc moze pod plytki poloze jeszcze ogrzewanie podlogowe elektryczne lub jakies maty
    zeby nie bylo slizgawki w zimie, ile wtedy dac luzu miedzy progiem a posadzka ?

    i najwazniejsze pytanie to jakie wartwy polozyc zeby to mialo sens?

    troche to chaotyczne ale mam nadzieje ze pomożecie

    dzieki
    rt