  • 21. Data: 2009-08-05 08:52:00
    Temat: Re: Posadzkowe przemyslenia, dlugie niestety.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:h5bfb6$pmg$1@news.onet.pl...

    > Nie upieram sie absolutnie że niepolewanie posadzek jest ok ale coraz
    > więcej głosów jest żeby nie polewać. Ja nie polewałem i posadzka ok,
    > Maniek polewał i pęka.

    Na gorze nie polewalem i tez sa dwie rysy, znacznie wyrazniejsze.

    > Wykonawca odradzał mi dawać siatkę na wylewki- tylko same włókna- mógł tak
    > doradzać aby mu było wygodniej bo bez siatek wygodniejsza robota.

    Oj zebys wiedzial, u mnie prawie sie zalamali jak zobaczyli te moje
    wynalazki. Oni wprost nienawidza siatek. Te siatki im sie wyginaja w
    trakcie, konce wylaza z betonu i latwo sie skaleczyc, no i doginac trzeba co
    jakis czas. Dla nich to udreka i nie dziwie sie ze tego nie polecaja.

    >Ale też
    > nie kazał polewać- a tu jego wygody nie ma bo i tak nie on by polewał.
    > Twierdził po prostu że u mn ie zrobi tak samo jak robi wszędzie od kilku
    > lat- czyli włókna i niepolewanie.

    U mojego kolegi kierownik powiedzial, ze posadzek z miksokreta sie nie
    polewa, a te "zwykle" trzeba. Moze i tak, ale na oko cos tu nie tak, bo
    beton przeciez ten sam, dodatki rowniez. Bardziej mi to wyglada na kiepskie
    wnioskowanie a nie fachowosc. Takich mamy kierownikow i fachowcow. Z
    dziesieciu pieciu powie odwrotnie.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2009-08-05 16:41:36
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    ciach
> [...]
    > kiepskie wnioskowanie a nie fachowosc. Takich mamy kierownikow i
    > fachowcow. Z dziesieciu pieciu powie odwrotnie.

    witam
    Dorzuce swoje trzy grosze. Moje posadzki z miksokreta sa narazie odkryte i
    maja 2 lata, zadnych pekniec ani klawiszowania .Zbrojone były siatką
    ,najwieksza ma 7x10m .Jak wiekszość ludzi też dziwilem sie jak mi
    powiedziano ze nie mam tego podlewać ,z braku laku podlałem ogródek ;)
    pozdrawiam
    Raul

    4308 (20090805) __________