    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Date: Mon, 17 Jun 2013 11:52:57 +0200

    Witam grupę,

    Potrzebuję podpowiedzi doświadczonych użytkowników - co wychodzi lepiej.

    Kupić gotowy projekt i zlecić jego przerobienie
    czy
    Zlecić indywidualny projekt.

    Kwestia kasy - dostałem oferte na przerobie - jakies 7k za oryginał plus
    koszty przerobienia. Ceny zrobienia indywidualnego nie znam.

    Dla mnie najważniejsze będzie to, że projekt będzie zrobiony dobrze, że
    nagle nie okaże się, że drzwi się nie otwierają, bo ktoś nie przewidział
    skosów, albo że ktoś zapomniał o pociągnięciu podłączenia kanalizacji czy
    innej instalacji.

    Może taki indywialny projekt jest bardziej dopieszczony?

    --
    Franc