  • Data: 2013-06-18 20:33:17
    Temat: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Franc wrote:
    > Witam grupę,
    >
    > Potrzebuję podpowiedzi doświadczonych użytkowników - co wychodzi
    > lepiej.
    >
    > Kupić gotowy projekt i zlecić jego przerobienie
    > czy
    > Zlecić indywidualny projekt.
    >
    > Kwestia kasy - dostałem oferte na przerobie - jakies 7k za oryginał
    > plus koszty przerobienia. Ceny zrobienia indywidualnego nie znam.

    Hm za ok 10 000 to można już pomyśleć o indywidualnym projekcie...

    wszystko zależy do tego czy wiesz czego chcesz...

    jak przeglądałem setki projektów typowych ale żaden mi nie pasował więc
    narysowałem swój włąsny projekt a architekt z niego zrobił projekt zgodny z
    przepisami.

    po pierwsze kwestia działki... jak masz dużą prostokątną szeroką lub
    kwadratową, płaską działkę to możesz tam postawić dowolny dom typowy. Im
    działka jest bardziej nietypowa tym trudniej jest znaleźć gotowca.

    Generalnie gotowce sa nieciekawe acz można znaleźć pojedyńcze ciekawe
    projekty.

    czyli musisz usiąść i sie zastanowić czy masz jakąś wizję domu czy masz
    pustkę w głowie.