  • 1. Data: 2009-03-25 16:45:22
    Temat: Prośba o opinie pieca na ekogroszek
    Od: "Marek" <e...@i...pl>

    Czy ktoś może używa pieca takiego jak w poniższym linku ?
    Cena jest przystępna, ale czy praca tego pieca jest bezproblemowa ?

    http://www.allegro.pl/item588775632_kotly_piece_z_po
    dajnikiem_20kw_promocja.html

  • 2. Data: 2009-03-25 17:05:49
    Temat: Re: Prośba o opinie pieca na ekogroszek
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 25 Mar, 17:45, "Marek" <e...@i...pl> wrote:
    > Czy ktoś może używa pieca takiego jak w poniższym linku ?
    > Cena jest przystępna, ale czy praca tego pieca jest bezproblemowa ?
    >
    > http://www.allegro.pl/item588775632_kotly_piece_z_po
    dajnikiem_20kw_pr...

    Polecam forum ale trzeba być nieco wyczulonym na kryptoreklamę :)
    http://forum.info-ogrzewanie.pl/
    W chwili obecnej stawiałbym na retortę obrotową lub palnik brucer (ja
    na taki się zdecydowalem ale jeszcze nie zamówiłem bo nie mam jeszcze
    posadzek).
    Ja mam troche mało miejsca ale gdybym miał więcej to rozważałbym tez
    piec na drewno + odpowiednio duży bufor.

    Pzdr
    QbaB