  • 1. Data: 2009-03-25 14:37:53
    Temat: brama garażowa
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    Witam
    jak w temacie
    Chce kupić bramę garażową segmentową, tanią i dobrą. Na co zwracać
    uwagę? Jakie firmy są dobre a jakie omijać.
    Robiłem już jakieś zapytania i ceny dla bramy 2500x2250 wahają się od
    3,5 do 4,8 z automatyką i 2200 do 4100 bez automatyki. Okleina
    drewnopodobna mahoń. Brązowe są tańsze.

    Pzdr
    QbaB

  • 2. Data: 2009-03-25 14:57:04
    Temat: Re: brama garażowa
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    QbaB pisze:
> [...]
    > Robiłem już jakieś zapytania i ceny dla bramy 2500x2250 wahają się od
    > 3,5 do 4,8 z automatyką i 2200 do 4100 bez automatyki. Okleina

    Ja mam segmentowa Wiśniowskiego i jestem bardzo zadowolony. Świetnie
    wykonana. Moim skromnym zdaniem dużo solidniejsza niż Horman sąsiada.
    Automatykę do niego mam firmy Came.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-03-25 15:09:57
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "J23" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    > To i ja się podepnę.
    > Ja mam wymiary 2600x2200
    > Bez automatyki zaproponowli mi cenę 3100
    > a z automatyką +1000 zł
    > Brama firmy BIG TOR.
    > Czy jest to co warte czy raczej
    > szerokim łukiem omijać?

    Wiesz co? Chyba wszystko zależy od tego jak zamontują i czy będzie sie w
    związku z tym zacinać czy nie.
    Ceny są w miarę podobne wszędzie.

  • 4. Data: 2009-03-25 15:10:38
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    To i ja się podepnę.
    Ja mam wymiary 2600x2200
    Bez automatyki zaproponowli mi cenę 3100

    J23

  • 5. Data: 2009-03-25 15:27:13
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 07:37:53 -0700 (PDT), QbaB napisał(a):

> [...]
    > Robiłem już jakieś zapytania i ceny dla bramy 2500x2250 wahają się od
    > 3,5 do 4,8 z automatyką i 2200 do 4100 bez automatyki. Okleina

    Od pięciu lat mam Normstahla - bez zastrzeżeń, może poza koniecznością
    solidnego przesmarowania mechanizmu zamka raz czy dwa

    T.

  • 6. Data: 2009-03-25 20:16:40
    Od: "dolczak" <d...@w...pl>

    Jak chcesz tanio to w obi mają.
    Darek

  • 7. Data: 2009-03-25 20:51:40
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 21:16:40 +0100, dolczak napisał(a):

    > Jak chcesz tanio to w obi mają.

    Ja nie chcę - juz mam

    T.

  • 8. Data: 2009-03-25 21:10:25
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Ja mam segmentowa Wiśniowskiego i jestem bardzo zadowolony. Świetnie
    > wykonana. Moim skromnym zdaniem dużo solidniejsza niż Horman sąsiada.

    Oczywiście masz na mysli porównanie bram z tej samej półki a nie za podobną
    cenę?
    Z tego co zdążyłem wybadac bramy Hormann te z ociepleniem nie sprawiają
    wrażenia "słabych", ale tanie nie są....
    Pytanie czy na domu za 300 tys warto oszczędzac 1000 zł na czymś co będzie
    używane 2-4x razy dziennie?

    --
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-03-25 21:17:44
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Mariusz pisze:

> [...]
    > Z tego co zdążyłem wybadac bramy Hormann te z ociepleniem nie sprawiają
    > wrażenia "słabych", ale tanie nie są....

    Właśnie porównywałem bramy ocieplaną Hormana z moją ocieplaną Wiśniowskiego.

    > Pytanie czy na domu za 300 tys warto oszczędzac 1000 zł na czymś co będzie
    > używane 2-4x razy dziennie?

    Indywidualna sprawa...

  • 10. Data: 2009-03-25 22:11:43
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Właśnie porównywałem bramy ocieplaną Hormana z moją ocieplaną
    > Wiśniowskiego.

    A możesz cos napisac więcej bo mnie trochę zbiłes z tego Hormana a juz byłem
    prawie zdecydowany....

    --
    Mariusz