  • 21. Data: 2010-06-17 13:37:35
    Temat: Re: Pro?ba o wyliczenie ...
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:3c4779d5-3a26-4799-b381-35c331746ef6@u26g2000yq
    u.googlegroups.com...
    >Ale kupno dwóch okien to nie majątek , a zawsze światło będzie na
    >strychu a w przyszłości będzie szansa na zabudowę poddasza ...

    Kup więc tzw wyłazy dachowe. KOszt to chyba poniżej 300zł sztuka. Doświetlą
    strych spokojnie

    Krzysiek

  • 22. Data: 2010-06-17 13:48:08
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    kris pisze:

    > Kup więc tzw wyłazy dachowe. KOszt to chyba poniżej 300zł sztuka.
    > Doświetlą strych spokojnie

    Słusznie :-). Mam taki wyłaz i z dołu wygląda jak okno, ma tylko inne
    zamknięcie a na stryszek wystarczy - pokrywę ma przezroczystą - to jakiś
    tam pleksiglass, czy coś takiego. Mały kosztuje mniej, większy więcej.
    Mój kosztował coś ponad cztery stówy, ale jest raczej duży.

    pozdr.
    robercik-us

  • 23. Data: 2010-06-17 18:49:17
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    Z montażu okien zrezygnuję.

    jedno okno na górze (w murze) jest w "standardzie"(nie na dachu) więc
    ciemno nie będzie.
    Gościu mi powiedział że w przyszłości będzie można wstawić szybko okna
    bez problemu.
    Bo przecież wystarczy zdjąć kilka dachówek , wyciąć dziurę w folii
    i ... można wstawiać okna ...

    Chyba jednak gościu ma rację , bo nie wiem w jakim miejscu miałby by
    być te okna i w razie czego na jakiej wysokości i gdzie dokładnie
    kiedyś by były potrzebne ...