  • Data: 2015-06-19 21:21:54
    Temat: Przeciętna wydajność elektryka
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Zbliżam się powoli do SSO i planuję prace nad instalacją elektryczną.

    Punkty oświetleniowe i włączniki zostaną doprowadzone do rozdzielni
    (elementy ćwierć-inteligentnego budynku w zakresie oświetlenia).

    Można przyjąć, że gniazdka zasilające zostaną poprowadzone standardowo
    (abstrahujemy od zasilania gwarantowanego i obwodów wyłączanych po
    uzbrojeniu alarmu).

    Czy jesteście w stanie oszacować przeciętną wydajność elektryka
    pracującego w budynku będącym na etapie SSZ?

    Dom generalnie nie jest mały, ale już w kolejnej ofercie straszą mnie
    jakimiś miesięcznymi terminami prac.

    A to słabo mi się koreluje z harmonogramem :-(

    Piotrek