    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Przepisy dla kominiarza
    Date: Sun, 13 Feb 2011 02:34:57 +0100

    Witajcie...
    Będę robił odbiór kominiarski i moje wątpliwości.

    Mam kotłownię obok garażu - czy między kotłownią, a garażem może być
    dziura w ścianie...?

    Kotłownia ma stosunkowo małą kubaturę i żeby zapewnić lepszy dostęp
    powietrza dla kotła, idąc za radą instalatora, wybiłem małe okienko
    nawiewowe do garażu przy podłodze na przeciw wlotu powietrza do kotła.
    Czy kominiarz się do tego nie przyczepi...?

    W kotłowni są dwie kratki wentylacyjne z dwóch różnych kominów. Jedną
    zostawiam dla kotłowni, a drugą łączę rurą spiro z garażem, żeby tam też
    była kratka.

    Czy kominiarzowi nie będzie przeszkadzało moje okienko kotłownia-garaż,
    czy może je na czas wizyty kominiarzy zaślepić...? :-) - Faktycznie to i
    tak je zostawię, bo uważam to za konieczność, chcę tylko, żeby mi
    'odebrali' i się nie czepiali.

    pozdr
    Robert G.