  • 1. Data: 2010-11-03 11:59:03
    Temat: Przylacze gazu
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    Czesc!

    Cos mi nie gra w moich obliczeniach...gazownia liczy sobie 1600 zl za
    przylacze gazu do granicy dzialki.

    Ile kosztuje projekt instalacji gazowej od przylacza do budynku i w
    budynku kociol + kuchenka?
    Ok. 500 zl?

    Ile kosztuje pociagniecie rurki gazowej od przylacza do budynku?
    100zl/m (koparka, rurka itp) to dobra kalkulacja?

    Ile moze kosztowac rozprowadzenie gazu w budynku (do kotla i do kuchni)?

    Ile kosztuje sensowny kociol jednofunkcyjny?
    Stawiam, ze kolo 3 tys zl?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2010-11-03 17:37:36
    Temat: Re: Przylacze gazu
    Od: "M@tej" <k...@p...onet.pl>

    Nie proboj rozliczac gazowni. Ciesz sie, ze masz mozliwosc przylaczenia,
    inni moga tylko o tym pomarzyc.

    --
    Maciej

  • 3. Data: 2010-11-03 17:43:43
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 03.11.2010 18:37, M@tej pisze:
    > Nie proboj rozliczac gazowni. Ciesz sie, ze masz mozliwosc przylaczenia,
    > inni moga tylko o tym pomarzyc.

    Gazowni nie mam jak rozliczac, bo dostalem oferte cenowa za
    doprowadzenie gazu do granicy i tyle. Kalkuluje ile mnie wyniesie czesc,
    ktora musze zrobic samodzielnie i czy mam faktycznie powody do radosci
    czy jest to tylko nadmiar szczescia ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2010-11-03 19:37:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> napisał
    w wiadomości news:iarits$1ba$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Ile moze kosztowac rozprowadzenie gazu w budynku (do kotla i do kuchni)?
    >
    > Ile kosztuje sensowny kociol jednofunkcyjny?

    Projektant z którym współpracuję bierze za projekt 500-600 zł
    Za wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej zapłacisz za robociznę
    orientacyjnie około 150 - 200 zł za punkt przyłączeniowy (gazomierz, kocioł,
    kuchenka) + około 150 zł za próbę szczelności I rodzaju i protokół. Dokładna
    cena będzie zależeć m.in od ilości kondygnacji na które pociągniesz gaz i
    technologii wykonania (stal, miedź, skręcanie, spawanie, lut twardy,
    zacisk). Podejście do budynku i przejście przez ścianę zewnętrzną musisz
    wykonać w stali spawanej. Wewnątrz może być stal lub miedź. technologoie
    łączenia - jak napisałem powyżej, Za montaż urządzeń zapłacisz odrębnie.
    Za nadzór kierownika branżysty zapłacisz 200-400 zł.

    Za kocioł, jeśli dobrze ponegocjujesz możesz zapłacić od 2200 w górę w
    zależności od wybranego modelu. Dobrze ponegocjujesz = m.in. nakłonisz
    sprzedawcę aby sprzedał Ci kocioł z 7% vat i takie tam....

    --
    Jackare

  • 5. Data: 2010-11-03 19:46:07
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 03-11-2010 o 18:43:43 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
    <r...@p...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > doprowadzenie gazu do granicy i tyle. Kalkuluje ile mnie wyniesie czesc,
    > ktora musze zrobic samodzielnie i czy mam faktycznie powody do radosci

    Ja zapłaciłem coś 1400 z groszami, rozbili mi to na dwie raty, po pierwszej
    zrobili a potem musiałem zapłacić drugą.
    A to i tak nie wszystkie koszty, bo musisz zrobić projekt od granicy do
    domu
    i wew instalacji no i ktoś z uprawnieniami ci tą instalację musi zrobić,
    a koszą za to nieziemsko.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2010-11-03 20:30:50
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    A to i tak nie wszystkie koszty, bo musisz zrobić projekt od granicy do
    domu
    i wew instalacji no i ktoś z uprawnieniami ci tą instalację musi zrobić,
    a koszą za to nieziemsko.

    bez przesady. Ostatnio "skosiłem" za to jakieś 800 zł z próbą szczelności i
    protokołem. Dwa dni spawania saksofonów do domu, dzień lutowania, wożenie i
    noszenie rur, przykręcanie do sufitu. Nie dramatyzowałbym tak bardzo.
    Oczywiście do kosztów należy doliczyć jeszcze materiały i gaz do spawania
    ale charytatywnie nikt tego nie rozdaje....

    Projekt 600, kierownik 200

  • 7. Data: 2010-11-04 05:38:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekNet (www.rejsy-czartery.com) wrote:
> [...]
    > 100zl/m (koparka, rurka itp) to dobra kalkulacja?
    >
    > Ile moze kosztowac rozprowadzenie gazu w budynku (do kotla i do

    80zł za metr

    > Ile kosztuje sensowny kociol jednofunkcyjny?
    > Stawiam, ze kolo 3 tys zl?

    mniej wiećej.