  • 1. Data: 2010-11-03 15:06:36
    Temat: wydajnosc kleju i tynku
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    mam ok 370m2 elewacji. fachmany wyliczyli ze pójdzie na to ok. 3 tony kleju i 40
    wiader tynku 1,5mm.
    Że tak zapytam: Jest to normalny wynik ?

  • 2. Data: 2010-11-03 16:23:51
    Temat: Re: wydajnosc kleju i tynku
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 3 Lis, 16:06, "MUA" <a...@o...eu> wrote:
    > mam ok 370m2 elewacji. fachmany wyliczyli ze pójdzie na to ok. 3 tony kleju i 40
    > wiader tynku 1,5mm.
    > Że tak zapytam: Jest to normalny wynik ?

    Policz sobie sam na podstawie karty technicznej pierwszego lepszego
    tynku 1,5 mm i zaprawy klejowo-szpachlowej.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2010-11-03 18:55:08
    Od: "adi" <a...@g...com>

    40 wiader tynku ok ale jeśli to klej do siatki to nie pójdzie wiecej jak
    tona

  • 4. Data: 2010-11-04 15:52:19
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "MUA" <a...@o...eu> napisał w wiadomości

    > mam ok 370m2 elewacji. fachmany wyliczyli ze pójdzie na to ok. 3 tony
    > kleju i 40
    > wiader tynku 1,5mm.
    > Że tak zapytam: Jest to normalny wynik ?
    nie wiem jak tynk ale jezeli 3 tony do przyklejenia styro i zatopienia
    siatki to ok