  • Data: 2010-05-03 16:15:05
    Temat: Pytania o rekuperator
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Powiedzcie mi jak to wygląda w przypadku gdy mam tez kominek?

    Czy rekuperator będzie rozprowadzał w jakimś stopniu ciepło w domu?
    Oczywiście na pewno nie myślę o takiej wydajności jak DGP, ale... ?
    Czy jeśli mam zamiar montować rekuperator to nie każdy kominek się nadaje?
    Ze obudować też trzeba go odpowiednio żeby nie było "cofki'?
    Czy przy rekuperatorze wszystkie okna muszą być szczelne, bez
    mikrowentylacji?
    A przy otwieraniu okien, wietrzeniu itd. trzeba wyłączać rekuperator?
    Pozdrawiam
    Bartek