  • Data: 2010-11-22 14:56:38
    Temat: Pytanie do elektryków- podlicznik
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piętro domu moich rodziców wynajełem lokatorom. Potrzebuje tam zamontowac
    podlicznik- taki do wewnetrznych rozliczeń. Jako ze na pietro są wydzielone
    obwody i osobne zabezpieczenie podłaczenie podlicznika jest więc banalnie
    proste. Pytanko tylko jaki sprzet kupić?,
    Czy cos "elektronicznego "na szynę din
    np:
    http://allegro.pl/1-fazowy-licznik-energii-mechanicz
    ny-podlicznik-i1313550675.html
    Czy pomiar czymś takim bedzie wiarygodny i mozna na podstawie tego ucziwie
    rozliczyc lokatorów?

    Leży tez u mnie w garażu coś w tym stylu:
    http://allegro.pl/licznik-energii-jednofazowy-1f-mie
    rnik-podlicznik-i1333398413.html

    Czy może zamiast elektronicznych wynalazków na szyne din zamontowac taki
    tradycyjny sprzet?
    Czym pomiar będzie bardziej wiarygodny?
    A może jakies inne urzadzenie do rozliczania lokatorów?

    Krzysiek