  • Data: 2009-07-22 05:14:10
    Temat: Pytanie do elektrykow - włącznik dzwonkowy
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Nie za bardzo znam sie na elektryce wiec moze mi ktos pomoze.
    Elektryk zalozyl mi wlacznik dzwonkowy do sterowania wentylatorem w
    lazience. Wntylator ma dwa wejscia. Jak podlacze kabel czarny i
    niebieski to chodzi on caly czas, jak podlacze czarny i uziemienie to
    tez chodzi caly czas, jak podlacze niebieski i uziemienie to chodzi
    tylko wtedy gdy nacisne wlacznik. Musze go jednak caly czas trzymac aby
    wentylator chodzil. Czy pod takie rozwiazanie potrzebne sa jakies
    specjalne wentylatory? I jakie w koncy kabele mam podlaczyc do wentylatora?

    Piotr