  • 11. Data: 2011-04-30 14:59:38
    Temat: Re: Pytanie do tych co zamontowali w domach system alarmowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SJS wrote:
    > Jak zamawialiście system alarmowy to jak był sklasyfikowany i według
    > jakiej normy?
    > Pytam nie bez powodu ponieważ spotykam przykłady klasyfikacji
    > systemów na SA-1 do SA-4 wg ponad rok temu wycofanych norm czyli norm
    > nie aktualnych które powstały ponad 18 lat temu.
    > Jeśli przyjąć, że systemy alarmowe rozwijały się w takim samym tempie
    > jak komputery to stosując systemu np SA-3 dziś stawiacie wymagania im
    > z przed 18 lat - kupiliście by komputery z wymaganiami z przed 18
    > lat?

    tak z ciekawości budujesz bank?

  • 12. Data: 2011-04-30 18:44:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2011 16:59, Marek Dyjor pisze:

    > tak z ciekawości budujesz bank?

    Tak z ciekawości: byłeś chory, jak uczyli o interpunkcji?

  • 13. Data: 2011-04-30 19:05:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tak z ciekawości: byłeś chory, jak uczyli o interpunkcji?

    studiowałem o internetowych trollach na przykładzie niejakiego Lawy

  • 14. Data: 2011-05-01 15:56:56
    Od: "Papu5merfu" <b...@j...ru>

    Órzytkownik "Marek Dyjor" napisał:

    > studiowałem o internetowych trollach na przykładzie niejakiego Lawy

    tak z ciekawości, duszo ci za te studia na tej tfojej WSI płaciło UB?:O)

  • 15. Data: 2011-05-01 22:02:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Papu5merfu wrote:

    > tak z ciekawości, duszo ci za te studia na tej tfojej WSI płaciło
    > UB?:O)

    musze to wysłać do Departamentu Kryptografii do odszyfrowania.

  • 16. Data: 2011-05-03 17:34:51
    Od: "PaPa.Smerf" <c...@P...zł>

    > musze to wysłać do Departamentu Kryptografii do odszyfrowania.

    nie poradzom sobie, nawet w usraelu nie dadzom rady, musisz samemu
    odszyfrować i sprzondzić raporcik bo inaczej nie będzie premi!:O)