    From: "MIX-NET" <hk@.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Rachunki, jak obnizyc?
    Date: Thu, 8 Sep 2011 13:51:11 +0200

    Witam.
    Ostatnio rozmawialem o rachunkach z kolega i wyszlo, ze on przy jednym
    dziecku wiecej (dokladnie dwojka) placi za gaz ok 80 zl mniej (on ok - 13 m3
    gazu, ja 50-55 m3 gazu), a wody zuzywa ok polowy mniej (on 6 kubikow, ja 12
    kubikow).
    Gospodarstwo mniej wiecej takie samo.
    Ja zona i jedno dziecko, on zona i 2 dzieci.
    Oboje podgrzewamy wode za pomoca junkersa. No i tak sie zastanawialismy skad
    te roznice.
    Na dzien dobry kolega wskazal gdzie moge odzyskac 3 kubiki. On ma spluczke 2
    funkcyjna, ja 1 funkcyjna. Az taka bedzie roznica?

    Nastepna sprawa to zmywanie. Oboje zmywamy recznie. Tyle, ze on ma kuchnie
    przy lazience, a u mnie woda musi przejsc przez cala lazienke, przedpokoj i
    dopiero do kuchni. Leci woda, leci gaz a ja stoje i czekam az zrobi sie
    ciepla woda. No i tutaj wpadlem na pomysl zakupu zmywarki.
    Czy przy mojej sytuacji moge liczyc na to, ze znacznie obniza mi sie
    rachunki za gaz i wode? A moze wtedy to co zaoszczedze na wodze i gazie
    zaplace za prad?

    Kwestie czasu i wygody pomijam, bo tutaj nie ma co dyskutowac :)

    Jak jest u Was z rachunkami za gaz i wode?

    pozdrawiam
    MIX-NET
    Śląsk