  • Data: 2012-06-02 13:36:21
    Temat: Re: #$%@#^@%!
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 czerwca 2012 05:35:51 UTC+2 użytkownik Robert G napisał:

    > A u nas konkurencji niet i wójt gminy sobie w kulki leci, bo niby to
    > promuje segregowanie śmieci, ale korzyści dla mieszkańców z tego
    > niewiele - jakieś mgliste obietnice upustów przy następnych

    A ja segreguje bo mi sie to bardzo oplaca. Raz na miesiac mam kubel 240l "zwyklych"
    odpadow i trzy pelne worki odpadow segregowanych za ktore nie place - a to sa b. duze
    worki - chyba 120l albo nawet wieksze. Mam ustalony terminarz z gory za caly rok
    kiedy po nie przyjezdzaja. Wieczorem wystawiam worki za ogrodzenie i zwykle juz rano
    jak wstaje wisza przelozone przez brame nowe puste woreczki :) Segregacja jest
    calkowicie za darmo - nie place nawet za worki. To przedsiebiorstwo prywatne -
    miejskie sluzby komunalne maja drozej i sa bardziej upierdliwe (nie chcieli do
    sasiada przyjechac w zime bo droga byla zasypana :-) A ci "moi" to olewaja i zawsze
    jakos wjada i wyjada ;)
    pozdr.

    --
    Adam