  • Data: 2012-06-03 08:56:43
    Temat: Re: #$%@#^@%!
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 czerwca 2012 08:26:18 UTC+2 użytkownik Robert G napisał:

    > Dobra... tylko weź złap takiego gamonia...
    > monitoring w lasach? czy gęste patrole...? a może sieć donosicieli...?
    > hahaha.
    > Nie jest to takie proste.

    U mnie ostatnio jednego zlapali na podstawie zawartosci smieci - wbrew pozorom smieci
    z Twoimi danymi wyrzucasz pewnie duzo - jakies stare rachunki, pisma etc. Ja takie
    papiery laduje do kominka i spalam raz na jakis czas ale gdybym to wyrzucal do kosza
    to praktycznie w kazdym worku by byly moje dane :) Odkad zaczalem to "segregowac" to
    zauwazam jak tego jest duzo :)

    No i ten co go zlapali to dostal 100 pln. Na pewno wzial to sobie do serca :D
    pozdr.

    --
    Adam