  • Data: 2012-06-03 10:42:02
    Temat: Re: #$%@#^@%!
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 czerwca 2012 10:11:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To są niemyślący idioci. U mnie wywiezienie 200 litrowego pojemnika to koszt 22zł.
    Żadnych abonamentów czy obowiazku raz w miesiącu wywożenia. Po prostu kiedy mam pełny
    to dzwonie i wywożą. I nie rozumiem jakim idiotą musiałbym być aby dla oszczędności
    22zł pakować smieci do auta, jechać kilkanaście km do lasu i wywalać to. Taki 200
    litrowy pojemnik napełnia sie u mnie raz na 4 miesiace

    Dla firmy remontowej to juz jest niestety inna sprawa - po remoncie czy budowie maja
    np. pelne auto roznego rodzaju smieci, styropianow, folii, gruzu. To juz nie 200l
    tylko kilka razy tyle. Wykipruja to do lasu i finito. Najwyzej dostana 500 pln
    mandatu.. Jakby ryzykowali 50 tys pln to by nie kombinowali!

    Swoja droga 200 litrow raz na cztery miesiace to strasznie malo :-) Ja mam raz na
    miesiac trzy pelne worki smieci segregowanych (wlasnie w okolicy 200l kazdy) plus raz
    w miesiacu pelny pojemnik 240l "normalnych" smieci. Ty chyba sie zywisz w
    restauracjach ze masz tak malo ;)
    pozdr.

    --
    Adam