  • Data: 2012-06-03 11:39:39
    Temat: Re: #$%@#^@%!
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 czerwca 2012 10:42:02 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > W dniu niedziela, 3 czerwca 2012 10:11:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    >

    > Dla firmy remontowej to juz jest niestety inna sprawa - po remoncie czy budowie
    maja np. pelne auto roznego rodzaju smieci, styropianow, folii, gruzu. To juz nie
    200l tylko kilka razy tyle. Wykipruja to do lasu i finito. Najwyzej dostana 500 pln
    mandatu.. Jakby ryzykowali 50 tys pln to by nie kombinowali!

    W czwartek u mojej mamy skończyli ukladanie kostki betonowej.
    Prawie pelną przyczepe gruzu, worków po cemencie i darni mieli. Za wywóz wykonawca
    doliczył sobie 120zł. Znając życie jest duże prawdopodobienstwo że trafi to na jakąś
    polna droge lub do lasu. A wysypisko smieci jest 17km od domu mamy.