  • Data: 2021-02-09 19:35:10
    Temat: Re: =-09876543
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 9 lutego 2021 o 18:10:03 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > chodzę codziennie do sklepu...
    Też chodzę do sklepu ze dwa razy w tygodniu. Dzisiaj kupiłem udka z kurczaka po 2,99
    za kilo. Szynka była po 8,99 za kilo. Ale szynki nie kupiłem bo jeszcze nie zjedzony
    schab z szynkowara z poprzednich zakupów. Schab po 9,99 był. Pieczywa nie kupuje bo
    od wielu lat sam piekę. Jak mąka zdrożeje o 10% to w cenie chleba tego nie zauważę.
    Każdy może piec chleb, robić w domu wędlinę z szynkowara. Ostatnio zrobiłem sałatkę
    warzywna. W sklepie kilogram kosztuje 18 złotych. Za niecałe 10 złotych zrobiłem
    ponad 1,5 kg sałatki. Muszę napisać że była lepsza niż ze sklepu? W sklepie można
    kupić gotowe naleśniki albo placki ziemniaczane. Jak bym napisał że są niesmaczne to
    bym skłamał. Ale jak utrę ziemniaki i zrobię w domu to są jeszcze lepsze i kosztują z
    15% ceny sklepowych. Na samych oszczędnościach jakie robię na samemu przygotowywanym
    jedzeniu robie rocznie większe oszczędności niż jak ktoś sobie założy fotowoltaike na
    dachu. Pewno inflację oceniasz po tym ile ci małpki zdrożały. Wtedy ok, jest spora.