  • Data: 2021-02-09 19:50:24
    Temat: Re: =-09876543
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2021 o 19:35 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Dzisiaj kupiłem udka z kurczaka po 2,99 za kilo.
    nie jedz tego, ja się wacham czy tego kurczaka psu dawać.

    > Szynka była po 8,99 za kilo.

    to nie jest szynka.

    Jak u Ciebie nic nie zdrożało to masz farta. U mnie w sklepie płacę
    więcej o 30 zł za te same zakupy, za które rok wcześniej płaciłem 100.
    Kupuję pieczywo, soki owocowe hortexu, jajka, warzywa, makarony, masło,
    mleko, przciery pomidorowe, jakieś sery, wędlinę na wagę.
    Mam droższy prąd, śmieci, wodę. Dzisiaj przyszły podatki za działkę i też
    sporo więcej niż rok wcześniej. Zestaw foto (10kW) z 16k na jesieni
    kosztuje dzisiaj 17,2k.

    TG