  • Data: 2013-07-01 13:39:12
    Temat: Re: 100m2 dla 6 osob
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kqrnrm$kn0$1@node2.news.atman.pl...

    > Mieści się dowolne okno lub okna o łącznej szerokości do 180cm - to wynika
    > z prostej geometrii. Wierzę, że sam jesteś w stanie do tego dojść.

    No jestem. Czyli zakładasz okno wys. 140cm 90 cm od podłogi. Ściana na
    oknem jest ze styropianu? Czy bloczki murowane są na ramie okiennej?
    Zamiast zachwalać nadmiar miejsca mogłeś napisać, że gość co to wybudował
    dał d... robiąc dwa okna zamiast jednego o większej sumarycznej powierzchni
    szyby.

    > W rzeczywistości są dwa. Nie mam pojęcia jakie szerokie. Mogę tylko
    > zgadywać, że maja po około 70cm szerokości i około 30cm ściany między
    > nimi. Ale równie dobrze może to być 20 albo 40cm - to tak uprzedzając
    > Twoje posty - z linijką tych okien nie mierzyłem.

    Pewnie zrobił je po 70 cm szerokie żeby trudniej go było z łuku ranić

    > Skoro tak uważnie śledzisz wszystkie moje wypowiedzi i wytykasz urojone
    > błędy to powinieneś wiedzieć

    Dlaczego zaraz urojone? Wcale na urojone nie wyglądają

    : Mają sporo sprzętu który gdzieś trzeba trzymać
> [...]
    > garażem ma się "trochę" wygodniejszy dostęp do sprzętu i można go mieć
    > "trochę" więcej. Trzymanie 6 rowerów w mieszkaniu jest oczywiście możliwe,
    > ale nie nazwałbym tego wygodą, a rowery to dopiero początek.
    >
    > Oczywiście można też poranna kawę wypić na dworze, albo wieczorkiem zrobić
    > sobie grilla, maluchy mają gdzie kopać piłkę albo bawić się w piaskownicy
    > nie będącej kuwetą dla okolicznych zwierząt. Można mieć własny sad, świeże
    > warzywa i zioła na wyciągnięcie ręki itd. Nawet największe mieszkanie nie
    > zapewnia tylu możliwości co najmniejszy domek na własnej działce.

    Pod powyższym podpisuję się obiema rękami. Tylko takie rzeczy to w domu, nie
    w namiastce.
    I tak właściciele tej chatynki to farciarze, że jednopłciowe lub "sparowane"
    dzieci mają.

    pozdrawiam
    mcs