    From: "oporek" <o...@h...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: 10mm warstwa kleju czy wylewka?
    Date: Mon, 10 Jan 2011 13:30:49 +0100

    news:igersk$6cj$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "oporek" <o...@h...pl> napisał w wiadomości
    >
    > opisywałem jakis czas temu -płytki nie sa płaskie tylko wycinkiem sfery
    > (środkowa krawedz płytki jest wyżej niż róg). Dlatego układajac w cegiełke
    > zwłaszcza duże płytki wyjdzie taki efekt schodkow. To nie kleje były winne
    > :)

    Dlaczego go nie było bezpośrednio po ułożeniu na ścianie?
    Jeśli już jesteśmy w tym temacie, to wspomnę jeszcze, że wymieszany klej z
    poprzedniego dnia (pozostałości zalane wodą) z nowym potrafi wessać /
    podnieść taką płytkę 50 cm o kilka milimetrów. Fachowiec po południu poszedł
    do domu zalać rybkę, a ja przed północą zrywałem cały dolny rządek płytek,
    by je jeszcze odratować, bo to wcale nie jest łatwo zerwać następnego dnia
    bez uszkodzeń.