  • Data: 2009-01-07 23:23:43
    Temat: Re: -20 i problem z elektrykagarazowa
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sty, 00:13, "kiki" <a...@...c> wrote:

    > Jedno co ci moge doradzic to zeby skrzynka byla gleboka 20cm powiedzmy
    > Jak masz duzo kabli to w plytkiej bedzie masakra

    Dzieki za cynk. Ja mysle o zwyklej wiszacej natynkowej duzej skrzyni -
    poniewaz calosc bedzie w oddzielnym pomieszczonku w piwnicy (tuz
    naprzeciwko schodow, a zeby nie bladzic mimo wszystko - jakies male
    awaryjne / bateryjne oswietlenie). Ze skrzynka podtynkowa na gorze
    bylby problem - grubosc scian 25cm :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.