  • Data: 2021-05-06 23:12:20
    Temat: Re: 4 NADIR !
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lepiej nie bo w realu debilowi uzytkownikowi, synowi peta i dulawki, musiałbym tak
    zajebac w łeb żeby się kopytami nakrył i popłakał.

    Pod warunkiem, że byłbym związany i trzymany przez kilka osób, a ty byś
    sobie wziął wysokie krzesło, aby dosięgnąć i jeszcze musiał byś trochę
    boksu poćwiczyć, abym cokolwiek poczuł i żebyś sobie rąk nie połamał.
    Musisz też wiedzieć, że nie należę do osób, które nadstawiają drugi
    policzek, kiedy obrywają w pierwszy.

    Wiesz, tak się składa, że w przyszłym tygodniu w weekend będę w Łodzi.
    Może miałbyś ochotę się wykazać i udowodnić, że nie rzucasz słów na wiatr?

    Swoją drogą to uważaj, bo kiedyś dostaniesz po ryju za obrażanie osób,
    których kompletnie nie znasz i które nigdy tobie nie ubliżyły. Obrażanie
    rodziców adwersarzy, świadczy tylko o twoim prostactwie, chamstwie i
    skrajnym zeszmaceniu. Ja bynajmniej twoich rodziców nie obrażam.