  • Data: 2009-12-15 12:21:37
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 01:27, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Czyli spalil bys jakies 10m^3 gazu przez 12h, to nie tak malo. Ile miales na
    > zewnatrz??

    Ale wez pod uwage, ze 1/3 zostala w buforze "na potem" :) Na zewnatrz
    nie wiem bo elektroniczny termometr ktory mam z czujka na zewnatrz..
    padl ;) Musze baterie wymienic :-) Ale zimno bylo - wedlug "moich"
    prognoz ok -6st C. Srednia z czterech dni wychodzi mi poki co 120kWh /
    dobe. Pocieszam sie, ze mam jeszcze duzo mostkow i dziur, no i
    grudzien i styczen to najgorsze miesiace do ogrzewania :-)

    ;-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.