  • Data: 2010-12-06 21:56:35
    Temat: Re: 44% mocy pieca
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:idjjoi$17p$1@opal.futuro.pl...

    > Wystarczy, że jest szczelinka i już leci struga zimna. Żadna wełna nic nie
    > uszczelni, bo przez wełne możesz oddychać normalnie. Taki rozprężony szajs
    > nie uszczelnia przepływu powietrza.

    No mi uszczelnia w polaczeniu z membrana. Badam na biezaco wykonana prace bo
    warunki sa odpowiednie. W koszach gdzie membrany nie da sie idealnie przybic
    zostawilem niedoklejony kawalek i spod samej membrany szczelinka wialo zimne
    powietrze. Kleje takie rzeczy tasma do membran i nic nie przewiewa. Wszystko
    razem ladnie sie ze soba zgrywa i poki co nie mam do czego sie przyczepic.
    Na przeciwko mnie jest dach ktory zaczyna wygladac jak morze. Snieg od
    kalenicy przypomina fale i prawdopodobnie w tym roku tez urwie rynny. :-(

    > Nigdy bym już dachu z wełny nie zrobił.
    > Teraz bym kazał natrysnąć pianę z pistoletu.

    I wymienial zgnile krokwie z deskami po paru latach...
    Uprzedzajac kolejna odpowiedz o stropodachach. Mam do zrobienia u siebie
    tyle ze w innym miejscu dach. Calkowita ruina obecnego stanu i chcialem
    zastosowac ocieplenie nakrokwiowe ze styropianu. Konstrukcja dachu nie ma
    znaczenia czy bedzie to strop drewniany czy betonowy. Otoz, zaden producent
    zadnego styropianu nie zaleca wykorzystania go pod zadnym pokryciem dachowym
    w naszym klimacie. Temat drazylem bezposrednio u przedstawicieli konkretnych
    firm i u technologow. Niestety na dzis nie ma styropianu nadajacego sie na
    ocieplenia pod bezposrednim pokryciem dachu. Sa do tego specjalne welny z
    pokryciem bitumicznym, ale niestety kosztuje. A ze robi sie inaczej to inna
    historia.

    Pozdro.. TK