    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A co to za cudo ?
    Date: Fri, 7 Jan 2011 17:16:06 -0800 (PST)

    On 6 Sty, 19:29, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:
    > Przypadkowo natkn em si na takie "cudo" ...
    >
    > http://ww.ekoturbiny.pl/index.html
    >
    > Czy to nast pny "cudowny" wynalazek , czy nast pny badziew ?

    Niezle, niezle :D Ogladam ktorys raz i staram sie zrozumiec czym to
    sie rozni od grzalki elektrycznej z pompka. Jedyne, co mnie zastanawia
    toto:

    http://ww.ekoturbiny.pl/Images/ani1.gif
    http://ww.ekoturbiny.pl/Images/ani2.gif

    Ze to potrafi wytworzyc cieplo bedac podlaczone pod wiartaczek czy
    cokolwiek innego, co powoduje ruch obrotowy. Jak ktos mieszka przy
    rzeczce to moglby se takie cos wykorzystac.. Tyle ze kompletnie nie
    wiem jakie z takiej rzeczki czy wiartaczka moga byc uzyski - wydaje
    sie, ze raczej marne..

    Druga moja mysl - ktos wyludzil duza dotacje z UE na budowe takiego
    niby eko-badziewia. To zdecydowanie bardziej prawdopodobny
    scenariusz :-)

    Boska jest strona www zlozona z jednego duzego GIFa per strona :-)

    Jak ktos chce autora pognebic pytaniami to mozna tu: http://ekoturbiny.fora.pl/
    pozdr.

    --
    Adam Sz.