  • Data: 2011-01-09 10:40:21
    Temat: Re: A co to za cudo ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sty, 19:30, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Ja jednak stawiałbym na elektrodynamikę - magnesy które się poruszają
    > względem czegoś metalowego wytwarzają prąd, a ten, ciepło.
    > Czyli turbina, hamulec elektrodynamiczny chłodzony wodą.

    I moim zdaniem tak tez to dziala. I jak podepniesz to pod wiatraczek
    (obracany sila wiatru, czy sila wody - np. w rzece) toto wcale zadne
    perpetum mobile nie jest i JEST w stanie zagrzac wode - pytanie tylko
    jaka ilosc w jakim czasie :) Sa tam przeciez animowane gify gdzie
    urzadzonko jest podpiete pod takie wiatraczki.. Moim zdaniem to jest
    glowne zastosowanie tego, a nie wrzucenie do kotlowni i podpiecie do
    pradu ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.