    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Date: Mon, 10 Mar 2014 22:31:22 +0100

    W dniu 2014-03-10 18:41, Adam pisze:

    > Swoja droga, Maniek - tak jest. W gorace lato nie kapiesz sie przeciez
    > w goracej wodzie tylko conajwyzej letniej, w zimie za to czesto zazywam
    > goracych kapieli w wannie - w lato nigdy bo kto by w lato chcial siedziec
    > w goracej wodzie? :)

    OK, ale latem ja np. kapie sie czesto trzy razy dziennie. Moja zona
    rowniez. Dzieci jak to dzieci, kapiel to kara w ciagu dnia, ale tez sie
    zdarza. Jak na moj gust, pomijajac wanne to uwazam, ze latem zyzywam
    wiecej cieplej wody do kapieli jak zima. Oczywiscie temp. wody jest
    nizsza. Ale fakt jest taki, ze zima czy wiosna jak teraz 50C wody
    starczy dla wszystkich wieczorem. Latem bywa, ze to za malo.

    > I tu nalezaloby wkroczyc z moim wykresem ;) Choc nie do konca pasuje bo
    > mowi o pelnowartosciowych pompach powietrze-woda lub grunt-woda ktore dzialaja
    > caly rok:
    >
    > http://szyna.civ.pl/profesjonalna_analiza.png

    Ja patrze na dane ze strony Hewalexa. Co prawda nie sprawdzalem
    ostatnio, ale te tematy analizowalismy tu nie raz. Sprawnosc pompy
    drastycznie spada ponizej zera.

    Pozdro.. TK