  • Data: 2014-03-11 07:49:11
    Temat: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 11 Mar 2014 00:56:50 +0100, tomas

    > Zajdź do urzędu i popytaj.

    Ja się pytam o Twoje dofinansowanie. To jakaś tajemnica? Zwyczajnie
    chciałem poczytać kogo orają żeby dofinansować banki i firmy produkujące
    solary.

    > Pamiętam jak kiedyś nocowałem w 4 gwiazdkowym

    Nie wiem, mam ci teraz gratulować? :P

    > i jeb... z klimy że trzeba było okno otwierać.
    > Ja tam wolę świeże powietrze.

    Ja też wolę świeże, do tego odpowiednio nawilżone i o optymalnej
    temperaturze do funkcjonowania człowieka. Mam klimatyzację w samochodzie,
    mam też w domu, i nic mi nie śmierdzi, żadne grzyby tam nie rosną. Czyt.
    jak się dba, tak się ma.

    > To nie Hiszpania...

    No, u nas gorzej, bo bardziej parno.

    --