  • Data: 2014-03-11 12:37:47
    Temat: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 11 Mar 2014 10:06:17 +0100, Maniek4

    > Ja jednak wole higiene jak niesmierdzenie.

    Jedno wynika z drugiego. Jak utrzymuję higienę, to nie śmierdzę. Kąpiel raz
    dziennie, gdy nie muszę się zalewać potem, mi spokojnie wystarczy. No i w
    końcu sam fakt, że pucujesz się 3x dziennie nie oznacza wcale, żeś bardziej
    higieniczny ode mnie. :P

    > Ja tylko nierozumiem po jakiego grzyba skupiac sie na okresie, ktorego
    > praktycznie wogole sie nie analizuje bo wiadomo, ze jest najgorszy?

    Ponieważ porównanie było do pompy ciepła, która działa przez cały sezon.
    Twierdzisz, że lepiej iść w solary niż w PC, ja twierdzę że nie jest
    lepiej, bo do solarów trzeba zainwestować w dodatkowy system i są to
    niemałe koszty na kolejną instalację. Nie wspominając, że solary szpecą.

    --
    Pozdor Myjk