    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A tak mnie naszlo w kontekscie dyskusji o reklamach
    Date: Mon, 28 Oct 2013 14:00:11 +0100

    dyskusyjnych:l4lksm$d8b$...@u...news.interia.pl...

    > http://www.wykop.pl/ramka/1707682/bylem-w-kinie-widz
    ialem-reklamy/

    Po pierwsze są różne kina - tak wiem zaraz usłyszę o kimś kto nie ma wyboru
    bo w okolicy ma tylko jedno kino.
    Po drugie można się spóźnić - choć z tym różnie bywa w różnych kinach.
    Po trzecie jak ktoś woli oglądać film wśród smrodu popcornu i hałasu rozmów
    i komórek i jeszcze chce za to płacić to jego wola. Żyjemy w takich czasach
    że każdy nawet w zapadłej dziurze gdzie do najbliższej wypożyczalni jest 100
    km może sobie wypożyczyć film przez internet.

    Ps. Są takie serwisy gdzie za wypożyczanie filmów się nie płaci, ale za to
    trzeba obejrzeć reklamy - ale to jakby zupełnie inna sytuacja niż płacenie
    za możliwość zobaczenia reklam :-)

    Pozdrawiam
    Ergie