  • Data: 2013-10-28 21:14:17
    Temat: Re: A tak mnie naszlo w kontekscie dyskusji o reklamach
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 20:28:00 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Projektor i duzy ekran wymaga BD, i tu sie robi kiszka, w moim miescie juz
    > chyba nie ma w ogole wypozyczalni, scigacwto je wykonczylo i co... i
    > trzebaby zaczac wszystko kupowac. Tak oto wrocilem do kina.
    > W tym miesiacu pierwszy raz w zyciu obejrzalem dwa filmy, ktore mi kolega
    > sciagnal - niestety jakosc DVD (sredniego). Daleko do HD, wiec jest problem,
    > bo nawet popiracic nie ma skad.
    > Zatem nie spiesz sie tak do projektora.

    Czy ja wiem - dla mnie nie ma az tak wielkiej roznicy czy ogladam divixa
    z dvdripa czy z BD 720 czy 1080p nawet, zeby takiego BD Ripa wyswietlic
    z pelna rozdzialka to chyba w ogole trzebaby jakis drozszy projektor
    kupic :) Przy 50' ogladanych z ~3m mi spokojnie jakosc DVD wystarcza,
    chyba wazniejszy dla mnie jest jednak porzadny dzwiek :-) No ale nie wiem
    faktycznie jak to by sie mialo do projektora i ekranu ~3,5-4mb szerokiego ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.