  • Data: 2013-10-28 20:28:00
    Temat: Re: A tak mnie naszlo w kontekscie dyskusji o reklamach
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d51dec96-9729-4c9b-a4bd-28292c03ba1d@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 14:00:11 UTC+1 użytkownik Ergie
    napisał:

    >Ale to nigdy nie bedzie to samo. Ja rzadko chodze do kina - tylko na jakies
    >wielkie hiciory, wiekszosc ogladam w domu - moze jak kupie projektor to
    >bedzie troche lepiej

    Projektor i duzy ekran wymaga BD, i tu sie robi kiszka, w moim miescie juz
    chyba nie ma w ogole wypozyczalni, scigacwto je wykonczylo i co... i
    trzebaby zaczac wszystko kupowac. Tak oto wrocilem do kina.

    W tym miesiacu pierwszy raz w zyciu obejrzalem dwa filmy, ktore mi kolega
    sciagnal - niestety jakosc DVD (sredniego). Daleko do HD, wiec jest problem,
    bo nawet popiracic nie ma skad.

    Zatem nie spiesz sie tak do projektora.