  • Data: 2013-10-31 22:28:35
    Temat: Re: A tak mnie naszlo w kontekscie dyskusji o reklamach
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > No bez 3d to bym chyba wyszedl w polowie. W tym filmie tylko obrazki
    > maja sens. Oczywiscie IMAX bo w lufcikowym 3d, pewnie nie za bardzo.

    No widzisz, najwyraźniej różnych rzeczy oczekujemy. Mnie się film bardzo
    podobał. Minął mi tak szybko, że nawet nie "dopiłem" :)
    Kłopot z takimi filmami jest taki, że tylko raz je warto oglądnąć,
    później już nie niosą emocji, a dla samych efektów nie warto.

    Inny ciekawy film mi się przypomniał... Melancholia Larsa von Triera.
    Ten akurat widziałem dwa razy, za każdym razem obserwowałem niesamowite
    zjawisko. Zazwyczaj jak film się kończy, to trzaskają krzesła (nie, nie
    składane ;) ), jest ruch w kinie, wszyscy wychodzą. Po tym filmie była
    cisza... tak z 30 sekund może, nikt się nie ruszał, napisy leniwie
    leciały. Nie widziałem też aby ktokolwiek wychodząc z sali rozmawiał.

    To tak oftopicznie, proszę nie krzyczeć, flame się z tego nie zrobi ;)

    Miłego.
    Irek.N.