  • Data: 2015-11-09 19:59:24
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 19:33:00 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 19:28:48 UTC+1 użytkownik Kris napisał
    > Bo pozwala na to prawo. Zaloz dzialalnosc to tez bedziesz mogl. PS. Moja tez
    > placi vat, tylko moze go odjac od vatu, ktory wygeneruje moja firma.
    > Twoja zona zadnego vatu nie generuje wiec i odliczyc nie moze.
    Tak na mój nos to Twoja firma żadnego vatu nie generuje tylko przekazuje kwoty ktore
    płacą Twoi klienci. Np moja żona może z usług Twojej firmy skorzystać i Ty na
    fakturze naliczysz vat ktory my ze "swoich"zapłacimy.
    Tylko że moja żona jadąc do Ciebie po fakturę za paliwo z vatem zapłaci a za przejazd
    Twoje żony Ty coś tam odliczysz.