  • Data: 2015-11-09 20:11:43
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 20:00:25 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    paliwo na cele prywatne a vat odliczany. Kali się kłania

    > Ale prawo na to pozwala.
    Prawo nie pozwala kraść chyba a "800GB od kolegi..."
    >Cytowalem to juz. Moge odliczac 50% vat jezeli
    > nie prowadze ewidencji. Moge legalnie tankowac i wykorzystywac samochod
    > w sposob mieszany (czyli rowniez prywatnie) i od tego odliczac 50% vat.
    > Jakbym odliczal 100% to bys mogl pisac o kalim. Poki co odliczam tyle,
    > na ile pozwala mi prawo i nie widze w tym nic zlego.
    Coniektorzy tutaj twierdzą że tak nie bardzo jak piszesz. Ja się nie znam

    > Roznica taka, ze ja Tobie nic nie zarzucam, a Ty mi owszem.
    Tam zarzucam. Pytam tylko czemu Twoja bez vatu paliwo ma a moja z vatem. I jedyna
    odpowiedż to "bo prawo pozwala"- a czy pozwala to nie takie oczywistwe. Dlatego jakiś
    czas temu Tobie pisałem że instynkt samozachowawczy tracisz. Mi tam w sumie nic do
    tego ale skoro dyskutujemy...