  • Data: 2009-12-21 07:11:24
    Temat: Re: ALTHERMA i inne pompy ciepła.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yarecky wrote:
    > Witam.
    >
    > Jak się Wam sprawują pompy ciepła przy tych temperaturach?
    > Dla gruntowych nie ma pewnie znaczenia temperatura powietrza, ale co z
    > Althermą i innymi tego typu?

    grzeją aż miło... :)

    moja od -12 st dogrzewa trochę grzałką elektryczną.

    dodam że obniżyłem trochę zadaną temperaturę (-2) bo było w domu za ciepło
    ale to tak do -6 st do -15 zmniejszyłem obniżenie do -1 stopnia.

    pompa Altherma

    dom grzany podłogówkami jest przyjemnie, choć nie gorącą.

    podłoga z paneli nei przekracza 25 st na powierzchni podłogi ceramiczne
    miały ok 28 st.