eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieAdam, Kris, Marek, Maniek, Andrzej, Budyń, Kaszpir, Bartek, Ghost i inni › Re: Adam, Kris, Marek, Maniek, Andrzej, Budyń, Kaszpir, Bartek, Ghost i inni
  • Data: 2011-02-01 18:23:51
    Temat: Re: Adam, Kris, Marek, Maniek, Andrzej, Budyń, Kaszpir, Bartek, Ghost i inni
    Od: "Papo Smurfo" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maciej S." napisał:
    > Ja swego czasu chciałem w czynie społecznym pomóc ludziom i poodpowiadać
    > na wątpliwości na rec.medycyna i rec.zdrowie (jestem lekarzem).
    > Wytrzymałem tydzień zaszczuty przez trolli, żadne merytoryczne argumenty
    > nie trafiały. Powiedziałem do widzenia, gotujcie się swoim sosiku wasza
    > strata.

    ty lekasz, zamiast pseudopomoagać ludziom na grupach dyskusyjnych to może
    zajmij się pomaganiem im w tych pszychodniach i szpitalach bo zdaje się za
    to ci płącą!!!
    jak kiedyś zdażało mi się widzieć te kilometrowe kolejki do lekarza i ten
    paracetamol pszepisywany na fszystko od kaszlu po raka bez badań, oraz gips
    na fszystko profilaktycznie to jakoś tam tej chęci pomocy nie widziałem:O(

    te bajki to sfoim pacjentom opowiadaj a nie nam, bo na tamtej grupie to TY
    byłęś trolem tak samo jak obwożni akfizytorzy tutaj, ale nie wytszymałeś
    psychicznie, pewnie mocodafcy za mało ci za to płacili, ot cała
    filozofia!:O)