    From: z...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Adam jak Twoje zuzycie energii?
    Date: Wed, 29 Feb 2012 00:12:59 -0800 (PST)

    W dniu wtorek, 28 lutego 2012, 10:20:25 UTC+1 użytkownik Robert G napisał:
    > Coś dawno nie chwaliłeś się swoimi osiągami, a ja ich wyczekuję... :-)
    > Pewnie jak kilku pozostałych.

    Ja się chwilowo wyleczyłem z pompy ciepła ...

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?156154-exp
    resssem-%29

    Szczerze mówiąc podane przez Panią koszty CO I CWU trochę mnie ostudziły :(

    Choć zapewne gdyby dom był lepiej ocieplony i itd to cena była by niższa , ale tak
    czy owak nie powala :(

    U mnie dom (powierzchnia ogrzewana mieszkalna - 100m2) (całkowita 108+21+60m)

    Sezon (pierwszy) rozpoczęty na początku października. Kilka dni temu sprawdzałem i
    zostało mi sądzę około 1-1.2 tony ekogroszku z kupionych 3 ton.

    Więc na razie powiedzmy wydałem na ogrzewanie max 1500zł.
    Od października nie odpalałem ani razu kominka.

    A u mnie dom nowy , minimum 2x dziennie robię wietrzenie (5-10 minut) całej chałupy ,
    niezależnie czy jest +5 stopni , czy -20 stopni :)
    Więc część ciepła dodatkowo dogrzewa atmosferę ;)