  • Data: 2012-02-29 07:44:56
    Temat: Re: Adam jak Twoje zuzycie energii?
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest inna bajka - to jest fakt. Gdybym mial odgrodzone 20cm
    > styropianem poddasze to wtedy by bylo uczciwie. Ale nie mam - mam je
    > calkiem otwarte i jest tam temperatura taka, jaka jest. Grzane
    > stratami? Twoje pokoje tez sa grzane stratami... z goracego
    > kaloryfera ;) Nie moge majac chate 300-350m2 pisac ze ogrzewam tylko
    > 110m2 (swoja droga grzeje ~220m2 bo grzeje tez od jakiegos czasu cale
    > piwnice) bo to nieprawda.

    Ale taka jest prawda. Pomieszczenia w których nie jest uruchomione ogrzewanie nie
    powinno liczyć się do "powierzchni ogrzewanej".

    Ja u siebie nie liczę do "powierzchni ogrzewanej" ani kotłowni ani garażu , mimo że w
    kotłowni jest często cieplej niż w domu , ale nie ma tam żadnego ogrzewania. To samo
    w garażu. Garaż nie ma ogrzewania i jest "ogrzewany" stratami ciepła z kotłowni ...
    Kotłownia dzieli ścianę z kuchnią ...

    Ja też mam teoretycznie powierzchnię mieszkalną około 200m2 ale powierzchni
    ogrzewanej jest tylko 100m2 ...
    Ale pozostała część też jest "grzana" ale raczej stratami ;)