  • Data: 2011-07-12 07:42:02
    Temat: Re: Adresy stron
    Od: "adam" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Panorama firm to była dobra 20 lat temu

    Zgadza się, taka formuła już się wyczerpała.

    Ja jak szukam to tylko google, pewnie większość z Was też tak robi. Ale i tu
    omijam pf i tym podobne, bo wolno chodzą, a znaleźć na nich nic nie można bo
    cały czas wyskakują linki sponsorowane. Wersję książkową wyrzucam od razu na
    makulaturę.

    Jest mnóstwo darmowych serwisów ogłoszeniowych, kojarzących firmy itp, ale
    skoro ich nie znasz to znaczy, że ich siła przebicia jest zerowa, więc nie
    ma sensu się tam wpisywać.

    Adam