  • 1. Data: 2011-07-11 07:22:09
    Temat: Adresy stron
    Od: "piotrek" <h...@o...op>

    Jeśli ktoś zna jakieś fajne adresy, gdzie można dodać swoją firmę to prozę o
    podanie. Firma z branży budowlanej ale bardziej tej zaopatrującej budowy w
    rozwiązania. Coś takiego jak panorama firm tj. prócz tego.

  • 2. Data: 2011-07-11 09:10:53
    Temat: Re: Adresy stron
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zrob sobie strone www i w google wsadz.
    poszukaj informacji o google adwords
    nie ma lepszej metody promocji

  • 3. Data: 2011-07-11 09:12:49
    Od: "piotrek" <h...@o...op>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iveemt$klo$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > zrob sobie strone www i w google wsadz.
    > poszukaj informacji o google adwords
    > nie ma lepszej metody promocji

    To akurat mam tym, że chciałbym tez i samemu podziałać.

  • 4. Data: 2011-07-11 11:48:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Lip, 11:12, "piotrek" <h...@o...op> wrote:
    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomościnews:iveemt$klo$1@portraits.wsisiz.edu.pl.
    ..

    > To akurat mam  tym, że chciałbym tez i samemu podziałać.

    oferia.pl / allegro.pl
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-07-11 12:04:27
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    y.googlegroups.com...
    On 11 Lip, 11:12, "piotrek" <h...@o...op> wrote:
    oferia.pl / allegro.pl
    pozdr.

    IMO nieźle trzeba być zdesperowanym żeby tam szukać klientów, zleceń
    niewiele, wojna o klienta wielka i ogłoszenia w stylu "jestem najlepsiejszy
    mnie wybierz proszę bo moja rodzina nie będzie miała na chleb" -
    przynajmniej ja tak to odbieram- myślę że łatwo tam o klienta który chce
    zyski podzielić równo - czyli dla mnie wszystko, a dla wykonawcy gówno ;) -
    w moim odczuciu to serwis dla majsterkowiczów którzy po pracy chcą dorobić,
    ale być może to tylko tak wygląda w mojej branży.
    Panorama firm - tylko wizytówka w internecie bo książek nikt nie czyta (za
    300zł zrobią ci rozbudowaną wizytówkę na rok która będzie się pozycjonować
    po słowach kluczowych), do tego pozycjonowanie - ja płacę ok 550zł brutto
    miesięcznie za kilka słów kluczowych ale o dziwo mi się to zwraca.

    Lukasz

  • 6. Data: 2011-07-11 13:23:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > To akurat mam tym, że chciałbym tez i samemu podziałać.

    adwords same sie za ciebie nie zrobia.
    albo mozesz wynajac firme ktora to zrobi albo pilnujesz sam:)
    dodaj sie do google maps

  • 7. Data: 2011-07-11 15:14:38
    Od: Marcin Kloc <m...@g...com>

    On 11.07.2011 09:22, piotrek wrote:
> [...]
    > prozę o podanie. Firma z branży budowlanej ale bardziej tej
    > zaopatrującej budowy w rozwiązania. Coś takiego jak panorama firm tj.
    OD PANORAMY FIRM Z DALEKA. banda złodziei a skuteczność reklamy żałosna.
    Już sam fakt że za rezygnację z reklamy do 7 dni płacisz 70% wartości
    reklamy a po 7 dniach 100% wartości powinien zmusić do zastanowienia co
    tu jest grane. Cały regulamin malutkim, szarym, ledwo widocznym
    druczkiem ... banda ch*ja nie reklama.

    Własna strona + dobre pozycjonowanie i Google. do tego gazety z
    ogłoszeniami typu Anonse (podkarpacie). Nic więcej nie potrzeba.

  • 8. Data: 2011-07-11 15:23:43
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Marcin Kloc" <m...@g...com> wrote in message

    > OD PANORAMY FIRM Z DALEKA. banda złodziei a skuteczność reklamy żałosna.

    Panorama firm to była dobra 20 lat temu jak powstawała, razem z nią książka
    telefoniczna ale to było 20 lat temu.

  • 9. Data: 2011-07-12 07:42:02
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Panorama firm to była dobra 20 lat temu

    Zgadza się, taka formuła już się wyczerpała.

    Ja jak szukam to tylko google, pewnie większość z Was też tak robi. Ale i tu
    omijam pf i tym podobne, bo wolno chodzą, a znaleźć na nich nic nie można bo
    cały czas wyskakują linki sponsorowane. Wersję książkową wyrzucam od razu na
    makulaturę.

    Jest mnóstwo darmowych serwisów ogłoszeniowych, kojarzących firmy itp, ale
    skoro ich nie znasz to znaczy, że ich siła przebicia jest zerowa, więc nie
    ma sensu się tam wpisywać.

    Adam

  • 10. Data: 2011-07-12 08:32:39
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "piotrek" <h...@o...op> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś zna jakieś fajne adresy, gdzie można dodać swoją firmę to prozę
    > o podanie. Firma z branży budowlanej ale bardziej tej zaopatrującej budowy
    > w rozwiązania. Coś takiego jak panorama firm tj. prócz tego.

    Szukajfachowca.pl - tylko tak trzeba być aktywnym i odpowiadać na konkretne
    zlecenia inwestorów
    Allegro - jest tam dział usługi gdzie można wystawić aukcję o charakterze
    ogłoszenia. Ja tak robię: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=1030290 i
    są z tego całkiem konkretne zapytania i zlecenia.
    --
    Jackare