  • Data: 2021-12-20 19:31:28
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy Proton 3
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-12-20 o 17:09, WS pisze:

    > Fakt, większość sprzętu działa tak, jak napisałeś (w tym mój poprzedni piekarnik w
    kuchence gazowej), ale ja nie mam pecha ;) tylko świadomie szukałem na prawdziwe
    400V... w bloku przydział mocy niewielki, a taki równo obciąża przynajmniej 2 fazy, a
    nie full na jedną, za chwilę full na drugą (jak np. przełączam termoobieg na
    góra/dól), no i przy większym napięciu mniejszy prąd bierze... mniejsza szansa na
    przekroczenie limitu i wywalanie bezpieczników

    Wszystko prawda, ale musisz mieć te dwie fazy, nie każdy blok je ma. A
    dla Tomasza oznacza to droższy agregat.

    --
    Janusz