  • Data: 2021-12-24 09:50:52
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy Proton 3
    Od: Runt <r...@t...incognita.prv> szukaj wiadomości tego autora

    pustej działki grabie i szpadel zabierać do domu zrobił instalacje z fotowoltaika i
    wiatrakiem żeby pilnować żeby ktoś szpadla nie zajebał.

    nawet próbować wytłumaczyc. Bo i tak nie zrozumie.
    > Jak masz 200 z nartami to bez nich największe twoje osiągnięcie to samemu jeść
    łyżką nie za ciepło zupę z nietłukącej się miski. Pewno świetnie pływasz bo tata cię
    uczył i wrzucał na środku jeziora do wody i musiałeś do brzegu dopłynąć. Ale
    wcześniej z worka musiałeś wyjść.

    szkoda, że ci się to udało! *

    --
    Runt