    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Akumulator do domowej wkrętarki
    Date: Fri, 9 Mar 2012 07:39:24 -0800 (PST)

    W dniu piątek, 9 marca 2012, 16:24:34 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
    > Szału bym dostał jak by w trakcie rozgrzebanej roboty sprzęt odmówił posłuszeństwa,
    a ja bym musiał
    > zamiast pracować bujać sie po marketach i załatwiać sprawy gwarancyjne, a ile była
    by jeszcze gwarancja.

    A moja wiertarka z marketu model Einhell za 50zł i "młot udarowy" za 139 zł
    przetrzymały cała budowe m,ojego domuy, remont domu mamy i remont mojego mieszkania i
    służa do dzisiaj. Nawet otwornica(notabene ntaka z marketu za 20zł)kilkadziesiat
    otworów ta wiertarką zrobiłem. To samo z opalatrką za 30zł, i wyrzynarka za 40zł.
    Moim zdaniem teraz nawet narzędzi marketowe sa przyzwoitej jakości. I zauważyłem ze
    coraz więcej osób używających narzędzi zawodowo przerzuca się na sprzt marketowy bo
    jak nawali to wymiana na nowy a jak pracownik ukradnie to mała strata. A tzw narzedzi
    firmowe to znowu coraz niższą jakośc mają i płaci się drożej przewaznie tylko za logo
    producenta.
    Ja polecam marki tzw marketowe- Parkside z Lidla, Mac Allister z castoramy to
    naprawde dla amatora przyzwoity sprzet za niewielkie pieniądze.
    Bez sensu kupować wkrętarke Boscha za 250zł jak będzie się ja używac dwa razy do roku
    przy okazji mocowania obrazka na ścianie a i tak wtedy jak bedzie potrzebna to okaze
    się ze jest rozładowana.